HTML

Eladó

Indavideó

Friss topikok

Indafotó képek

Salgó Rali -1993 - Az MTI forrásából (kétszázan a rajtnál)

2010.06.11. 10:00 :: bububear

Jubileumi Mogürt-Salgó Rali - kétszáz párossal
1993.03.10. 15:14
Salgótarján, 1993. március 10. szerda (MTI) - Várhatóan kétszáz páros részvételével rendezik meg április 16-18-án Salgótarjánban a X. Mogürt-Salgó Ralit. Szomoru bizonyosság, hogy a salgótarjáni versenyeken is megismert lengyel Bublevics már nem indulhat a jubileumi derbin: autóbaleset áldozata lett egy hazai futamon. Tragédiája - későn értek a helyszinre a biztonsági emberek, mütétjéhez nem volt elegendő vér a kórházban - a salgótarjáni szervezők számára is tanulság. Az évadnyitó rali mintegy 500
biztonsági ember részvételével zajlik, a helyi kórház felkészül az esetleges sérülések ellátására, s készenlétben állnak a tavaly megismert szlovák biztonsági rohamkocsik is. A rali  szervezőbizottsága kijelölte a verseny utvonalát, mely lényegében a tavalyival azonos, kiegészülve a Mátraalmás - Galyatető közötti erdészeti magánuttal. A versenyiroda április 13-án kezdi meg müködését, e napon kapják kézhez a versenyzők az utvonaltervet. 16-án kerül sor a technikai gépátvételre. A nevezési zárla március 18-án éjfélkor lép életbe.

Ismét Mazdával, de ujjal
1993.03.30. 15:10

Budapest, 1993. március 30. kedd (MTI) - Akárcsak az elmult négy évben, idén is Mazdával próbál szerencsét az országos ralibajnokságon Érdi Tibor, aki immár megszokott, szezon eleji sajtótájékoztatóját kedden tartotta a törzshelyen, a zuglói Ücsörgő fogadóban. Érdi Tibor elmondta, hogy a Mazda Profi Bt. segitségével kedvezményes áron jutott a legmodernebb Mazdához, amely a 323 GTR tipusjelet viseli. Ez a 4.5 millió forintos uj autó a tavalyinál 40 lóerővel többet tud, teljesitménye eléri a 250 lóerőt is, emellett fontos változás, hogy nagyobb kerekeket, és nagyobb fékeket kapott. Ez utóbbiak a kanyarvételnél jelentenek előnyt, értékes tizedmásodperceket. A pilóta ebben az évben is az N-csoportos autók (szériakocsik)
mezőnyében indul, s a tavalyi ezüstérem után ismét a csoportelsőséget tűzte célul. Azt nem tudni, hogy az abszolut sorrendben melyik helyre pályázhat, hiszen ez nagyban függ az A-csoportos (tuningolt) autók szereplésétől. Legutóbb a negyedik helyen végzett, ha idén ismét bejut a legjobb hat közé, bizonyára elégedett lesz. Változás a korábbiakhoz képest, hogy már nem a Zuglói Autósport Egyesületet képviseli, hanem az Érdi Rallye Team szineiben versenyez, s nem Borbély Zoltánnal, hanem Varga Istvánnal alkot párost, igaz, a navigátorcsere már tavaly, szezon közben megtörtént. Az MTI munkatársának érdeklődésére Érdi Tibor megjegyezte: ahhoz, hogy a tervezett futamokon szerepelhessenek, ujabb 4.5 millió forintra van szükségük. Ezt az összeget csak a szponzoroktól tudják előteremteni, de a feladat egyre több energiát emészt fel.
Éppen ezért most nagy-nagy örömmel emlitették, hogy a francia Total olajcsoport is beszállt támogatóik közé. Az Érdi, Varga duó a hétvégén Ausztriában egy Mitropa Kupa-futamon teszteli az uj Mazdát, majd április 17-én és 18-án a Mogürt-Salgó ralin megkezdi a hazai bajnoki pontvadászatot.

Ismét Rangának lengett a kockás zászló
1993.06.05. 22:07
Kisbér, 1993. junius 5. szombat (MTI) - Szombaton jó időben nagy közönségsikerrel rendezte meg a Váci Autó SE Kisbéren és környékén az idei rali országos bajnokság második futamát. Az első osztály versenyében 74 páros indult, s 47-en értek célba. Az idénynyitó márciusi Salgó Ralin diadalmaskodott Ranga, Büki páros ezuttal is győzött. Végig magabiztosan, jól versenyeztek, a nyolc gyorsasági szakaszból ötöt nyertek. Tizennyolc autónál a kipufogó zajszintje a megengedettnél jóval magasabb volt. A felügyelő testület ezuttal eltekintett a kizárásuktól, szigoru megrovásban részesitette őket, a jövőben hasonló esetben sulyos szankciókat alkalmaznak.

Eredmények:
1. Ranga László, Büki Ernő (Lancia-Delta Integrale, Marlboro Rallye
Team) 1:04:30
2. ifj. Tóth János, Papp György (Toyota, Waltham SE) 1:06:01
3. Ferjáncz Attila, Tóth Csaba (Ford, Váci Autó SE) 1:06:11
4. Topor Kálmán, Horváth Károly (Audi, Oil Trans SE) 1:10:20
5. Oroszlán László, Oroszlán Tibor (Mitsubishi Galand, Rawex SC)
1:11:01
6. Dudás Gyula, Gábor János (Nissan, Hungária Biztositó SE)
1:11:23
 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bububear.blog.hu/api/trackback/id/tr202070873

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása